Zeg je foert en geniet je van dat drankje of ga je voor die discipline van een topsporter, zoals Lotte Kopecky en blijf je consistent online zichtbaar dankzij 4 tips.
SEO speelt een belangrijke rol in zoekmachinevindbaarheid. Ook social media profielen en posts hebben invloed dankzij Social Search. Ontdek er meer over in deze blog.
In een wereld waar iedereen vecht om aandacht, zijn jouw eigen foto’s net dat speciale element dat je publiek met jou verbindt. Investeer in de kracht van het echte beeld.
Contactgegevens... een cruciaal gegeven in jouw klantbeleving. En toch spelen veel ondernemers precies verstoppertje met hun (potentiële) klanten. Een gemiste kans! Ga aan de slag met deze tips.
Wat is een webinar volgens jou? Slaapverwekkende egotripperij of verbinding met je warme fans? Webinars zijn een krachtig marketingmiddel... als je deze 10 gouden regels toepast!
Social media posts recycleren. Ik hou er mijn hart soms voor vast. In deze blog 7 recyclage tips die niet alleen jouw marketingstrategie verbeteren, maar ook tijd opleveren!
Je wil het niet meemaken: jouw persoonlijk Facebook-account wordt gehackt en kort daarna blokkeert Facebook jouw account. Nefast voor jouw professionele pagina's. Ontdek hoe je dit het best aanpakt.
Alles nog onder controle? Heb je alles nog op een rijtje voor wat betreft jouw marketingactiviteiten? Dat het allemaal niet zo ingewikkeld hoeft te zijn, ontdek je in deze blog.
Veel online marketeers kregen na de gevreesde iOS 14 update opnieuw een fameus ‘panick attackse’ toen de iOS 15 update werd uitgevoerd. Ontdek de impact voor jou in deze blog.
Hashtags… het is toch nog altijd een dingetje. De meeste ondernemers weten meteen waarover het gaat, anderen hebben geen benul. Ontdek in deze blog de impact en tal van tips…
Social proof betekent letterlijk ‘sociale bewijskracht’ en is een concept uit de marketingwereld dat al eeuwenlang werkt. Ontdek in deze blog hoe je dit concreet kan aanpakken op verschillende manieren!
Op Facebook verandert er altijd wel iets. Tot ieders frustratie soms... Maar nu is het groot feest, want dankzij deze update kan je vanaf nu stories inplannen via Business Suite.
De 7 meest gemaakte marketingblunders waardoor jouw online marketing pure tijdsverspilling wordt! Maar geen paniek! Je kan ze eenvoudig oplossen. Hoe ontdek je in deze blog.
Bouwen aan je Know-Like-Trust factor, daar moet je aan werken. Maar wat je ook maar doet, je online marketingactiviteiten hebben weinig impact. Met deze 7 tips lukt het jou zeker!
Meer en meer valt het me op dat na de coronaperikelen heel wat ondernemers niet echt klantgericht bezig zijn. Terwijl je met heel kleine 'ingrepen' jouw klant echt kan verwennen.
7 tips die je doen scoren bij jouw ideale klant. Eenvoudig toepasbaar om je ideale klant online te triggeren en te overtuigen van je expertise. Zodat je jouw doelen bereikt.
Gegroeid vanuit het idee een inhaakkalender te maken met inspirerende data is de Optimazing 100K Marketingplanner na 5 jaar zoveel meer: een handige marketingplanningstool.
De Optimazing 100K marketingplanner is een handige marketing planningstool waarmee je in 7 handige stappen jouw marketingstrategie kunt opzetten. Lees er meer over in deze blog.
7 inzichten bracht het Social Media Congres in Nederland in januari 2020. Ontdek in deze blog welke deze zijn en pas ze toe in jouw huidige manier van online zichtbaar…
In september 2020 zaten heel wat ondernemers met de handen in het haar, want Facebook voerde een grote lay-out aanpassing door. De desktopversie ging meer aanleunen bij de mobiele versie.
In mijn vorige blog ‘Dankzij e-mailmarketing doe je golden business, Al-tijd’ las je al dat e-mailmarketing cruciaal is voor jouw bedrijf. En vooral dat je jouw nieuwsbrieven best op regelmatige…
Dankzij e-mailmarketing doe je golden business. Al-tijd. In deze coronatijden probeer ik toch wat bewuster om te gaan met die me-time en q-time met het gezin. Zo had ik me…
'Best known beats best' Over een hamburger en jouw online zichtbaarheid Wat heeft dit spreekwoord, samen met een hamburger, nu te maken met jouw online zichtbaarheid en succes? Alles! Online…
Moet ik nu bloggen en ook nog eens een nieuwsbrief versturen? Is het 'bloggen óf een nieuwsbrief schrijven' of is het 'bloggen én een nieuwsbrief schrijven'? Wil je de digitale…
Zo maak je de perfecte ERROR 404 page voor je verdwaalde websitebezoekers Verlies je websitebezoekers niet door een foutmelding! Dit al eens meegemaakt? Je wil snel-snel iets opzoeken op het…
5 redenen waarom een e-mailhandtekening een meerwaarde is voor je branding Je bent waarschijnlijk stomverbaasd, maar toch is het zo! Al eens stilgestaan bij het aantal e-mails dat je per…
Bloggen, moet dat nu echt?! Yep! Alle voordelen en mogelijkheden op een rijtje In mijn blog "Moet ik echt een website? Ik heb toch al een Facebookpagina!", had ik het…
Je website ziet er mooi uit en is daarbij ook functioneel opgesteld. Dus daar wringt het schoentje niet! MAAR ... groot is mijn verbazing steeds als ik aan klanten vraag…
Bovenstaande vraag is een vraag die ik wel wekelijks krijg. En iedere keer sta ik versteld van die vraag.
Weinigen zijn er echt bewust mee bezig (zonder al te veel tijd aan te verliezen), velen verliezen er de moed wel eens door.