
5 redenen waarom een e-mailhandtekening een meerwaarde is voor je branding
Je bent waarschijnlijk stomverbaasd, maar toch is het zo!
Al eens stilgestaan bij het aantal e-mails dat je per dag verstuurt? En al die mensen lezen ook jouw e-mail, want e-mail is het communicatiemiddel bij uitstek wanneer mensen samenwerken.
Net daarom besteed je best voldoende aandacht aan jouw e-mailhandtekening. Want bij hoeveel mensen kom jij dagelijks wel niet ‘over de vloer’? Hoe zou het overkomen als jouw e-mailhandtekening informatief, efficiënt, functioneel en er ongelooflijk professioneel uitziet?
Ja, ik heb het gevoel dat jouw euro begint te vallen! Niet?
Dit zijn de 5 redenen waarom een e-mailhandtekening een ongelooflijke meerwaarde is voor jouw branding. Waarom jij dus de nodige aandacht hieraan moet besteden:

TIP: Werk je met een team? Zorg er dan voor dat iedereen zich houdt aan de lay-out, het lettertype en de branding kleuren van je bedrijf. Zorg voor uniformiteit. Iedereen dient dezelfde e-mailhandtekening te gebruiken. Dit draagt bij tot jouw professionalisme en brand!
In Outlook kan je op een eenvoudige manier zelf een e-mailhandtekening maken en er een foto, jouw logo en links aan toevoegen naar je social media, freebie etc.
Wil je het allemaal iets professioneler en wil je vooral meer opvallen tussen alle andere e-mails in de inbox van jouw (potentiële) klant? Dan is Wisestamp een handige (betalende) tool, waarbij je jouw branding kleuren, logo, foto’s etc. kunt gebruiken.
Wil jij ook een professionele e-mailhandtekening, maar weet je niet hoe je hieraan begint? Laat het me weten via onderstaande knop en we maken een e-mailhandtekening op maat voor jou.
En dit voor slechts 75 euro excl. btw!