5 redenen waarom een e-mailhandtekening
een meerwaarde is voor je branding
Je bent waarschijnlijk stomverbaasd, maar toch is het zo!
Al eens stilgestaan bij het aantal e-mails dat je per dag verstuurt? En al die mensen lezen ook jouw e-mail, want e-mail is het communicatiemiddel bij uitstek wanneer mensen samenwerken.
Net daarom besteed je best voldoende aandacht aan jouw e-mailhandtekening. Want bij hoeveel mensen kom jij dagelijks wel niet ‘over de vloer’? Hoe zou het overkomen als jouw e-mailhandtekening informatief, efficiënt, functioneel en er ongelooflijk professioneel uitziet?
Ja, ik heb het gevoel dat jouw euro begint te vallen! Niet?
Dit zijn de 5 redenen waarom een e-mailhandtekening een ongelooflijke meerwaarde is voor jouw branding. Waarom jij dus de nodige aandacht hieraan moet besteden:
TIP: Werk je met een team? Zorg er dan voor dat iedereen zich houdt aan de lay-out, het lettertype en de branding kleuren van je bedrijf. Zorg voor uniformiteit. Iedereen dient dezelfde e-mailhandtekening te gebruiken. Dit draagt bij tot jouw professionalisme en brand!
In Outlook kan je op een eenvoudige manier zelf een e-mailhandtekening maken en er een foto, jouw logo en links aan toevoegen naar je social media, freebie etc.
Wil je het allemaal iets professioneler en wil je vooral meer opvallen tussen alle andere e-mails in de inbox van jouw (potentiële) klant? Dan is Wisestamp een handige (betalende) tool, waarbij je jouw branding kleuren, logo, foto’s etc. kunt gebruiken.
Benieuwd naar nog meer tips om je online zichtbaarheid te boosten en te connecteren met jouw potentiële ideale klant? Altijd welkom in mijn gratis webinar!
Dit is Cathy
Zoveel méér dan standaard marketingadvies
Cathy Tavernier is jouw online optimalisatie marketingstrateeg en de partner op wie je kan bouwen. Bij wie je terecht kan met ál je vragen over online marketing. Ze leert je niet alleen de wát, maar ook de hoe! Als je dat wil, implementeert ze het zelfs voor jou. Ze biedt je een stevige houvast en zorgt dat je in actie blijft. Ze bekijkt jouw marketing op lange termijn en gaat voor die authentieke connectie met jouw doelpubliek, maar ook tussen jullie beiden.
Haar klanten verspillen niet langer online hun tijd. Neen, ze worden voortaan als dé expert binnen hun vakgebied aanzien en doen niet aan pusherige sales. En dat steeds met oog voor jou als ondernemer en als mens. Dat vindt ze superbelangrijk!
Vergeet onze vorige posts niet!