Triple A
Dé aanpak van jouw online marketing
Een transparante samenwerking, positieve communicatie en duidelijke afspraken. Dat zijn 3 superbelangrijke waarden voor mij. Voor jou ook?
Dan heeft onze samenwerking alles weg van een bruisende cocktail waar iedereen alleen maar happy van wordt. Cheers to us, zou ik zo zeggen!
Maar… hoe pakken we jouw online marketing dan precies aan?
Of je nu kiest voor een marketingstrategiesessie of een 1-op-1 begeleiding,
samen doorlopen we de Triple A-methode voor een Optimazing resultaat!
De Triple A-methode: optimaal online in 3 stappen
STEP 1 – Analyse & Advice
Eerst even stilstaan, analyseren en vooruitkijken. Bij de Online Academy doe je dit zelfstandig. Zetten we een marketingstrategie op of gaan we all the way 1-op-1 aan de slag, dan doen we dit samen en krijg je uitgebreid marketingadvies op maat. Klaar?
Ik bekijk het plaatje op voorhand en uiteraard bespreken we deze zaken vervolgens samen. Omdat ze uiteraard een invloed hebben op de manier waarop jij je business ‘ver-markt’.
- (Her)definieer je why, je missie & je visie.
- Identificeer wat jou uniek maakt als ondernemer en in jouw aanbod.
- Maak een schets van je ideale klant(en).
- Prik je businessdoelen, op lange en korte termijn.
- Analyseer hoever je nu al staat met je online marketing (dit van website tot eventuele funnels die je reeds hebt opgezet).
Wist je dat…
… je ook een gratis online marketing adviesdate kan aanvragen bij mij? Omdat deze stap gewoon té cruciaal is om over te slaan. Ik help je graag op weg met een digital marketing screening, online adviesgesprek van 45 min én 3 gerichte marketingtips om direct aan de slag te gaan.
Mega veel waarde waarmee je onmiddellijk aan de slag kan om meer impact te creëren met jouw online marketingactiviteiten!
STEP 2 – Activate
Time for some bubbly action! Activeer je online zichtbaarheid maximaal met de juiste kennis & de slimste tools voor je social media optimalisatie.
- Dokter jouw ideale online marketingstrategie uit
- Koppel er een haalbaar contentplan aan
- Zet je social media kanalen op punt. Start to shine online!
- Behaal maximaal resultaat met een optimale tijdsbesteding.
STEP 3 – Administer
Draait je social marketing heerlijk vanzelf, dan is het tijd om je online zichtbaarheid ook écht te laten renderen. Dat doe je met authentieke e-mailmarketing:
- Zoom in op je warme leads en bouw verder aan je Know-Like-Trust factor.
- Ontwerp een fenomenale freebie (gratis weggever) voor je fans.
- Schrijf authentieke landingspagina’s die effectief verkopen.
- Zorg ervoor dat je gevonden wordt in Google.
- Zet e-mailmarketing in zónder spammerig over te komen.
- Volg op, evalueer & finetune je Optimazing online succescirkel.
- Garandeer jouw onafhankelijkheid t.o.v. van mastodonten zoals Facebook, Instagram en LinkedIn.
Denk je nu: help! En al die administratie en techniek daarrond?
Geen zorgen! Ook daar help ik je mee. Ik toon je hoe je de administratie rond je online marketing perfect organiseert, beheert en automatiseert. Tegelijk staan ook alle wettelijke verplichtingen en geautomatiseerde processen op punt.
En zie je het niet zitten om dat allemaal zelf te doen… Dan breng ik dat voor jou in orde!
Samengevat: waarom kiezen voor de Optimazing aanpak?
In the end, beste ambitieuzeling, bespaart Optimazing jou dus een flink pak tijd en kosten.
Wetende dat tijd jouw kostbaarste goed als ondernemer is, kan dit tellen.
Jij geniet voortaan van een maximale zichtbaarheid en impact online!
Zalig toch?!
Dit is Cathy
Zoveel méér dan standaard marketingadvies
Cathy Tavernier is jouw online optimalisatie marketingstrateeg en de partner op wie je kan bouwen. Bij wie je terecht kan met ál je vragen over online marketing. Ze leert je niet alleen de wát, maar ook de hoe! Als je dat wil, implementeert ze het zelfs voor jou. Ze biedt je een stevige houvast en zorgt dat je in actie blijft. Ze bekijkt jouw marketing op lange termijn en gaat voor die authentieke connectie met jouw doelpubliek, maar ook tussen jullie beiden.
Haar klanten verspillen niet langer online hun tijd. Neen, ze worden voortaan als dé expert binnen hun vakgebied aanzien en doen niet aan pusherige sales. En dat steeds met oog voor jou als ondernemer en als mens. Dat vindt ze superbelangrijk!