Freebie

Hoe maak je een fenomenale freebie?
Vraag hier je gratis inspiratievideo aan!

‘Hoe maak ik in godsnaam een freebie en waarover moet mijn gratis weggever dan gaan?’ 🤯

Dat zijn de vragen die je je nu stelt, toch? Of misschien wil je net ontdekken waarom jouw gratis weggever geen downloads krijgt. Waar loopt het fout en hoe kan je jouw freebie optimaliseren?

Stel nu… dat ik jou enkele cruciale tips gewoon cadeau geef? Tips om die fenomenale freebie te maken én een vragenlijst waarmee je op 1-2-3 het onderwerp van je klantenmagneet bepaalt.

Dan ben je alvast enkele stappen verder dan niets doen. En het kost je welgeteld nul, zero, nada.

So what have you got to lose? Let’s do this! 💪

Vraag hier je GRATIS inspiratievideo 'Hoe maak ik een fenomenale freebie?'

Opgelet! Alleen voor ambitieuze ondernemers die hun emailinglist willen laten groeien!

Cathy Tavernier - Optimazing - Hoe maak ik een fenomenale freebie?

Een freebie over hoe je een freebie maakt? Haha, zotjes!

Hilarisch, hé? Net als de belachelijk hoge return die je straks uit je eigen freebie haalt dankzij de waardevolle tips van deze gratis weggever. 😉

Maar misschien eerst nog even verduidelijken…

Wat is het nut van zo’n freebie voor je online marketing?

Jouw freebie – ook wel klantenmagneet, lead magnet of gratis weggever – is cruciaal om jouw emailinglijst te laten groeien. Het idee erachter is dat je iets waardevols helemaal gratis aanbiedt aan jouw potentiële klant.

Denk maar aan die heerlijke hapjes die je gratis krijgt bij de slager of de supermarkt. Dat zijn slimme proevertjes die je aanzetten tot de volgende stap. En heel vaak koop je het product ook, right?

Met een gratis weggever doe je net hetzelfde, maar dan digitaal. Je laat jouw ideale klant proeven van zoiets waardevols dat hij gewoon niet kan weerstaan aan de rest van jouw aanbod.

En voor die fenomenale freebie is hij nu alvast bereid te ‘betalen’ met zijn e-mailadres. Ka-ching!

Zorg er wel voor dat jouw freebie fe-no-me-naal goed is…

Anders werkt het niet, nope. Mensen beseffen maar al te goed dat ze na deze gratis weggever nog enkele ‘verkoperige’ opvolgmails in hun mailbox krijgen. Ze dulden dat in ruil voor genoeg waarde.

Hoe maak je jouw freebie zo waardevol mogelijk?

Dat vertel ik je dus in deze gratis inspiratievideo:

Je krijgt onmisbare knowhow mee om je freebie onweerstaanbaar te maken;

Je ontvangt een handige vragenlijst die je helpt je ideale onderwerp te vinden;

Je leert de top-of-mind problemen van je ideale klant te achterhalen;

Je kan meteen daarna zelf aan de slag om je fenomenale freebie te maken.

Bang voor het technische aspect? Trust me, totaal niet nodig! Ook dat licht ik graag even toe. 😉

So, what are you waiting for?

Hoe ontvang je deze gratis inspiratievideo en vragenlijst?

Heel simpel. Het enige wat je moet doen is onderstaand formulier invullen en klikken op de oranje knop.

Meteen daarna krijg je in je persoonlijke mailbox een mail van mij, inclusief inspiratievideo en vragenlijst. Zo geef je het startschot voor jouw groeiende e-mailinglist. Yep, that’s a triple win!

En wie weet inspireer ik je daarna nóg verder? Zonder jou te spammen, erewoord!

Vul je gegevens in en ontvang de inspiratievideo met vragenlijst.
Ga onmiddellijk aan de slag met je fenomenale freebie!

Optimazing vindt de bescherming van jouw gegevens en privacy erg belangrijk. Daarom werken wij samen met betrouwbare software en kan je op ieder moment terug uitschrijven van onze nieuwsbrief.

dit veld niet invullen s.v.p.

Dit is Cathy!

Jouw online sparringpartner in e-mailmarketing & social media optimalisatie

Cathy Tavernier is online media expert en jouw partner op wie je kan bouwen. Bij wie je terecht kan met ál je vragen over online marketing. Ze leert je alles wat ze weet. Niet alleen de wát, maar ook de hoe! Ze biedt je een stevige houvast en zorgt dat je in actie blijft.

Met Optimazing, haar online marketingbureau in hartje Gent, helpt Cathy ambitieuze ondernemers zoals jij hun identiteit online neer te zetten door aan de slag te gaan met jouw e-mailmarketing en social media optimalisatie, zodat jij de juiste klanten bereikt en zo meer business genereert.

En dat steeds met oog voor jou als ondernemer en als mens. Dat vindt ze super belangrijk!
Pretty optimazing, yes!