Stories

Klantervaringen

Onze klanten vertellen

Elk verhaal vertelt een onlinemarketing avontuur

Deze klanten gingen jou voor, lees hier over hun ervaringen

Our stories

Profielfoto Caroline Geirnaert van De Vijfklaver

DeVijfklaver® – www.devijfklaver.be

Caroline Geirnaert, Kom-In-Actie Coach

Situatie: Caroline stond op een kantelpunt met haar bedrijf. Om te blijven groeien had ze behoefte aan een gestructureerde onlinemarketingstrategie en hulp nodig bij alle technische en administratieve aspecten die daarmee gepaard gaan.

Aanpak: We maakten eerst een grondige analyse van de website en gaven Caroline advies waarmee ze zelf aan de slag kon. Daarnaast optimaliseerden we haar socialmediakanalen en stelden we een strategieplan op. Caroline komt nu maandelijks een dag bij ons langs om aan haar onlinemarketing te werken. Dit is ook het moment van evaluatie, bijsturing en opleiding over specifieke onlinemarketingthema’s.

Caroline: “Mijn online zichtbaarheid is opmerkelijk verhoogd. Cathy is heel gedreven in de begeleiding en volgt je bijzonder goed op. Haar rapporten zijn piekfijn in orde en vormen een handleiding voor dat aspect van je onlinemarketing waarmee ze je begeleid heeft. Ze beschikt over een groot netwerk. Dankzij haar en de mensen met wie ze mij in contact bracht, heb ik in alle vertrouwen bepaalde businesskeuzes durven maken. Kortom, een dikke pluim voor Cathy en haar collega Els. Dat Cathy haar werk voor een stuk delegeert naar een vitale en competente dame getuigt van een grote professionaliteit!”

Profielfoto Dirk Carrez

Biobased Industries Consortium – www.biconsortium.eu

Dirk Carrez, Executive Director

Situatie: Biobased Industries Consortium kende een sterke groei in leden. Om die groei te beheren had BIC behoefte aan een goed databasebeheersysteem met een onderverdeling in diverse groepen én een efficiënt en praktisch facturatiesysteem om de lidmaatschappen van de meer dan 200 leden te factureren en een goede opvolging te verzekeren. De grote uitdaging? BIC had een eigen networkingplatform waarin al heel wat contactgegevens zaten.

Aanpak: We zijn met de developer van het networkingplatform rond de tafel gaan zitten. Samen hebben we het platform uitgebreid. We maakten een onderverdeling in groepen, automatiseerden de facturatie en zorgden voor mailings vanuit het systeem. Met die aanpak vermeden we een dubbele input van gegevens. Bovendien kunnen leden nu met een login hun facturen online raadplegen en opvolgen.

Dirk: “Cathy is al vele jaren verantwoordelijk voor ‘Membership & Administration’ van het Biobased Industries Consortium (BIC). BIC is de private partner in een partnership met de Europese Unie, en heeft meer dan 200 leden. BIC werkt Europees. Samen met de developer van het bestaande netwerkplatform heeft Cathy een geautomatiseerd systeem voor de opvolging van onze lidmaatschappen en facturatie helpen opzetten. Het resultaat? Een sterk vereenvoudigde werking en opvolging.”

Profielfoto Gert van Damme

Osteopathie Moerbeke – www.osteopathiemoerbeke.be

Gert Van Damme, Osteopaat

Situatie: Gert Van Damme wilde professioneel inzetten op sociale media. Als osteopaat moet hij zich echter houden aan een deontologische code.

Aanpak: We gingen in eerste instantie aan de slag met Facebook. We zetten de bedrijfspagina op en gaven Gert een opleiding waarin hij leerde hoe hij optimaal een bericht met beeldmateriaal moet opstellen en inplannen, en toonden hem waar hij de statistieken kon bekijken. Daarnaast bespraken we eventuele volgende stappen zoals nieuwsbrieven en gratis weggevers.

Gert: “Cathy is bekwaam, vakkundig en to the point. Samen met haar plaatste ik mijn eerste berichten en dat is een aanrader. Bedankt, Cathy.”