Skip to main content

Masterclass

Creëer een TOPklantbeleving in 7 stappen

Durf jij in tijden van crisis investeren in je klanten?

April 2022 op een terrasje in Gent, genietend van de eerste zonnestralen en ik kreeg een telefoontje van Katlijn Voordeckers van Opmerkelijk.
Dat ze met een idee speelde om 3 mensen te certificeren in haar TOPgeMERKt-model om de workshops te geven in Oost-Vlaanderen, Antwerpen en Vlaams Brabant.

Ik was flabbergasted… Katlijn die mij vraagt? Een vreugdesprongetje, want:

haar TOPgeMERKt-model kende ik maar al te goed. Ik had haar 3de boek al een paar keer door mijn handen laten gaan.

Katlijn was ook de dame die mijn rebranding in 2018 uitvoerde

én de naam Optimazing en de slagzin ‘Amazing online visibility, Optimal support’ bedacht. Iets waar ik nog altijd superblij om ben!

We brainstormden en zo geschiedde: eind januari 2023 waren we met 3 gecertificeerde TOPgeMERKt trainers.

Waarom ging ik deze partnership aan, want had ik al niet genoeg te bieden naar mijn klanten?

Waarom vond ik dit een belangrijke aanvulling op mijn eigen expertise op het vlak van het opmaken van een marketingstrategie, social media optimalisatie en efficiënt inzetten van emailmarketing?

En dit niet alleen voor mezelf, maar ook voor mijn klanten?

Deze video zegt al heel wat!

Wat 5 jaar geleden werkte, werkt al lang niet meer…

Dat het geen eenvoudige tijden zijn voor ons ondernemers, is een feit. Wat vroeger werkte en jouw nieuwe klanten bezorgde, werkt vandaag de dag niet meer.

En wat jouw klantbeleving betreft, zit het wel snor… volgens jou. Wedden dat je veel gemiste kansen laat liggen? Want klantbeleving is zovéél meer dan een goede service leveren! Of zorgen dat de producten die je aflevert ook daadwerkelijk werken of in orde zijn! Dat is gewoonweg de basis, een must.

Het zit hem soms in heel kleine details. Denk gewoon maar al eens na over het feit hoe jij online overkomt en of dat wel overeenstemt met hoe jij gezien wilt worden als ondernemer, als bedrijf…!
Stel dat je hier al de bal misslaat. Nefast voor jouw business toch.

Je zou verschieten tot welke inzichten je komt tijdens deze masterclass!

Remember:

“Your brand is what other people say about you when you are not in the room!”

Of je probeert alleen maar een opeenschakeling van ‘Ohhhhhhh amai-momenten’ voor jouw klant te creëren. Heel vermoeidend uiteraard. En wat meer is: dit hou je nooit vol.

Daarom ook dat ik akkoord ging en me als TOPgeMERKt trainer liet certificeren.

Het TOPgeMERKt-model geeft jouw handvaten en een vaste structuur om in 7 stappen een TOPklantbeleving voor jouw klanten neer te zetten, zodat je dit consistent blijft volhouden én het verschil maakt t.o.v. van jouw conculega’s.

Een must in deze moeilijke tijden. Volgens mij dé manier om het verschil te maken in deze tijden.

Waarom deze TOPgeMERKt masterclass een aanrader is?

De masterclass is interactief! Aan de hand van verschillende oefeningen krijg jij inzichten hoe anderen naar jouw business kijken én ontdek jij of dat overeenkomt met wat jij voor ogen hebt met jouw bedrijf. Cruciaal om weten toch?

Jij wil jouw verhaal zowel offline als online doen kloppen met wat jij als ondernemer in de wereld wilt zetten en wil die TOPklantbeleving over de ganse lijn doorvoeren in jouw business.

Je leert veel beter verwoorden waar jouw bedrijf voor staat. En waar het zeker niet voor staat.

Je trekt niet langer alleen aan de kar, maar enthousiasmeert ook jouw medewerkers en/of freelancers waarmee je werkt.

Jij hebt geen last meer van het witte sneaker syndroom, maar durft er net uit te springen én het verschil te maken.

Je zet een STORY experience neer die onweerstaanbaar is voor jouw (potentiële) klant, maar die jouw conculega's minder leuk vinden.

Je ziet de vele opportuniteiten en pakt die stap voor stap aan, waardoor je alleen maar méér en méér de juiste klanten aantrekt.

Je gaat op een haalbare en betaalbare manier aan de slag met jouw INTERACTION experience wat jouw business een enorme boost geeft.

Je zorgt voor een CONNECTION experience waardoor je klanten met jou blijven samenwerken en jouw beste ambassadeur worden.

Dankzij de gedeelde inzichten met de andere deelnemers krijg je een resum van tips mee om jouw klantbeleving naar de next level te brengen.

De dag zelf dompelen wij jou zelf onder in een heuse TOPklantbeleving...

Sfeerbeeld implementatieworkshop marketingstrategie en contentplanning - Optimazing Cathy Tavernier Gent

En dat alles doorspekt met nog eens extra tips & tricks vanuit mijn expertise als online marketing strateeg…

Ik ben helemaal mee, Cathy! Ik schrijf me in

(Je wordt doorgestuurd naar de website van Opmerkelijk om je in te schrijven.)

Dit wordt er verteld over de TOPgeMERKt masterclass met Katlijn:

De masterclass was een zeer interactieve leerrijke en boeiende uiteenzetting op een leuke locatie. De masterclass zat boordevol enthousiasme waardoor de dag snel voorbij is gegaan. Ik heb zoveel bruikbare informatie en tips ontvangen, waarmee ik aan de slag kan.

Nicole JanssenZaakvoerder Nicole Janssen Vastgoed

Goede combinatie van theorie en praktijk. Leuk om samen te brainstormen en elkaar te inspireren.

Annemie PeetersMeet your Mind Coaching

Ja, ook ik volgde de allereerste TOPgeMERKt masterclass van Katlijn en ik deel heel graag mijn ervaring met je:
"Nogmaals een voorbeeld dat sparren met gelijkgestemde ondernemers altijd een plus is! Je krijgt zoveel meer inzichten! Leuke oefeningen trouwens."

Cathy TavernierOptimazing

Deze interactieve masterclass is dé oplossing om eruit te springen!

Komaf te maken met een tijdperk waar je opportuniteiten laat liggen en zoveel meer kan betekenen voor jouw klant en vice versa.
Want uiteraard heeft deze TOPklantbeleving ook een staartje voor jou!

Jouw klanten blijven geconnecteerd met jou en worden je grootste ambassadeur.

Oh ja, hier wil ik mee aan de slag!

(Je wordt doorgestuurd naar de website van Opmerkelijk om je in te schrijven.)

Cathy_Tavernier__drijvende_kracht_achter_Optimazing_-_marketingbureau_Gent

Dit ben ik!

Jouw online sparringpartner in e-mailmarketing & social media optimalisatie

Met Optimazing help ik ondernemers die beseffen dat ze te veel tijd verliezen aan online marketingactiviteiten die hen geen klanten oplevert. 

Tijdens mijn bijna 10 jaar ondernemen zag ik hoe de volledige focus gelegd wordt op sociale media, terwijl dat ‘slechts’ een middel is om jouw doelen te bereiken. Uiteraard een belangrijk middel! Mijn expertise ligt dan ook in het optimaal inzetten van sociale media met het doel een community en klantenrelatie op lange termijn op te bouwen. 

Tijdens een samenwerking deel ik mijn kennis – van het opzetten van een marketingstrategie, website- en sociale media optimalisatie tot het efficiënt inzetten van e-mailmarketingfunnels en webinars – en vertel ik mijn klanten niet alleen wat ze moeten doen, maar leer ik ook hoe! Het bieden van een stevige houvast en ervoor zorgen dat zij in actie blijven, vind ik mijn topprioriteit. 

En dat steeds met oog voor de klant, als ondernemer én als mens. Zodat de klant echt zijn authentieke zelf blijft. Volgens mij bestaat er dan ook geen one-fits-allaanpak op het vlak van jouw marketing en online zichtbaarheid. 

De connectie met mijn klanten, het opbouwen van een hechte community en het wederzijds gevoel dat zowel de klant als ikzelf overhouden na een samenwerking, vind ik uitermate belangrijk en boeiend. Ik bekijk de zaken graag op lange termijn. ‘Afscheid’ nemen op het einde van een traject vind ik dan ook altijd een beetje dubbel.

Mijn certificatie als TOPgeMERKt trainer is dan ook de kers op de taart om mezelf en mijn klanten die extra touch van een TOPklantbeleving te geven en mijn merk ‘Optimazing’ authentiek in de wereld te zetten.

Krijg op 1 dag de nodige inzichten om jouw merkidentiteit in de wereld neer te zetten en een sterke groei te garanderen
door het neerzetten van een TOPklantbeleving voor jouw ideale klant!

Klinkt zalig. Ik schrijf me in!

(Je wordt doorgestuurd naar de website van Opmerkelijk om je in te schrijven.)

Niet te lang wachten, hé! We sluiten de inschrijvingen af op maandag, 29 mei om 16 uur!

Praktische info

Wanneer vindt deze Optimazing workshop plaats 2

Wanneer?

  • Vrijdag, 10 maart van 9.30 tot 16.30 uur – Inschrijven niet meer mogelijk
  • Maandag, 12 juni van 9.30 tot 16.30 uur
    Opgelet: de inschrijvingen worden afgesloten op maandag, 29 mei om 16 uur. Voor dit tijdstip inschrijven is dus de boodschap!

Place to be?

Onder het motto ‘Walk your talk’, vinden we het natuurlijk belangrijk dat je de dag van deze interactieve masterclass ondergedompeld wordt in een TOPklantbeleving.

Daarom gaat de masterclass door in HOFsite, Brigade Pironstraat 2 te 9140 Temse (Oost-Vlaanderen).
Waar gastvrouw Marjan ons met een brede glimlach en met veel goesting zal onderdompelen in een sterkt staaltje TOPklantbeleving die zij haar klanten wil doen ervaren.

Locatie workshop Optimazing Cathy Tavernier Gent

Jouw investering

Jouw investering bedraagt 525 € excl. 21% btw.

Deze masterclass is erkend voor de KMO-portefeuille (erkenningsnummer Opmerkelijk voor de pijler opleiding: DV.O215787) waardoor je tot 30% subsidie op het totaalbedrag excl. btw van de opleiding kan krijgen van de Vlaamse overheid (30% subsidie voor kleine ondernemingen en 20% subsidie voor middelgrote ondernemingen). Meer info over de tussenkomst en werking van de kmo-portefeuille vind je via deze link)

Hierdoor komt jouw investering neer op 367,50 € excl. 21% BTW. De factuur en het infodocument voor de KMO-portefeuille ontvang je per e-mail door Opmerkelijk binnen de 5 werkdagen na inschrijving.

Next Optimazing level - Plan van aanpak Optimazing online marketing Gent - links
Geweldig! Ik schrijf me nu in.

(Je wordt doorgestuurd naar de website van Opmerkelijk om je in te schrijven.)

Toch nog een paar vragen bij deze masterclass…

Voor wie is deze masterclass bedoeld?

Deze masterclass is zowel bedoeld voor de solo-ondernemer, als de ondernemer van de kleine K en de M van de KMO, een familiebedrijf of lokale onderneming en voor de medewerkers en eventuele freelancers waarmee jij samenwerkt.
Na deze dag heb je een plan van aanpak om jouw merk en een TOPklantbeleving neer te zetten zodat je doordacht jouw ideale klanten aan jou kan verbinden en enthousiasmeren.

Ik heb mijn aanbod nog niet helemaal op punt

Reden te meer om deel te nemen, want tijdens deze masterclass krijg je de nodige inzichten waarin jij het verschil wilt gaan maken.

Ga jij voor de massa of ga je net voor een high level aanpak?

Je krijgt inzicht in waar jij jezelf met je business wilt gaan onderscheiden en dat ook vol te houden.

Ik ben solo-ondernemer. Is dat echt wel iets voor mij?

Ik kan me inbeelden dat je denkt dat je geen merk kan neerzetten als solo-ondernemer. Niets is echter minder waar. Net daar maak jij het verschil met jouw conculega en is het belangrijk dit over de ganse lijn door te trekken. Van jouw website tot jouw andere online activiteiten, maar ook offline.
Deze masterclass geeft jou de nodige handvaten en een handige structuur om het vol te houden, zonder hiervoor grote investeringen te moeten doen.

Zit je nog met een vraag? Mail me, stuur me een WhatsApp of contacteer me op 0491 37 25 97.

En vergeet niet: de inschrijvingen worden afgesloten op maandag, 29 mei – 16 uur!

Jouw resultaat na het volgen van deze interactieve masterclass

Je leert hoe je een unieke merkidentiteit met een story experience creëert die zich onderscheid ten opzichte van jouw conculega's, waardoor je veel meer interactie en connectie opbouwt met jouw ideale klant. Wat dan weer goed is voor jouw mond-tot-mondreclame.

Je krijgt inzichten in de verbeterpunten om voor jouw business een TOPmerkidentiteit en voor jouw klant een TOPbeleving neer te zetten. Zonder hiervoor een grote investering te moeten doen.

Je beseft hoe anderen naar jou als ondernemer en jouw bedrijf kijken en krijgt de nodige tips om dit af te stemmen op datgene wat jij in de wereld wil neerzetten.

Je ontdekt hoe je met kleine ingrepen jouw klanten die TOPaandacht kunt geven die ze verdienen.

Voortaan zet jij TOPklantbeleving niet alleen de wereld in. Neen, ook al de mensen waarmee jij samenwerkt (teamleaden, freelancers) werken mee aan jouw TOPverhaal.

Klantbeleving TOPgeMERKt masterclass door Cathy Tavernier - Optimazing

Wil je dit ook?

Waar wacht je nog op? De inschrijvingen worden afgesloten op maandag, 29 mei – 16 uur!

Next Optimazing level - Plan van aanpak Optimazing online marketing Gent - links
Ja, ik investeer tijd in mijn klantbeleving!

(Je wordt doorgestuurd naar de website van Opmerkelijk om je in te schrijven.)