Training
Creëer een TOPklantbeleving in 7 stappen
Wat 5 jaar geleden werkte, werkt al lang niet meer…
Dat het geen eenvoudige tijden zijn voor ons ondernemers, is een feit. Wat vroeger werkte en jou nieuwe klanten bezorgde, werkt vandaag de dag niet meer.
En wat jouw klantbeleving betreft, zit het wel snor… Volgens jou…
Want wist je dat 8/10 mensen vinden dat jouw customer experience moet verbeteren en klanten 3,5 keer méér bereid zijn extra te investeren in een samenwerking met jou als die klantbeleving TOP is? (*)
Wedden dat jij dus véél gemiste kansen laat liggen? Want klantbeleving is zovéél meer dan een goede service leveren! Of zorgen dat de producten die je aflevert ook daadwerkelijk werken of in orde zijn! Dat is gewoonweg de basis, een must.
Het zit hem soms in heel kleine details. Denk gewoon maar al eens na over het feit hoe jij online overkomt en of dat wel overeenstemt met hoe jij gezien wilt worden als ondernemer, als bedrijf…!
Stel dat je hier al de bal misslaat. Nefast voor jouw business, toch?!
Daarom deze TOPgeMERKtraining; je zou verschieten tot welke inzichten je komt tijdens en na het volgen van deze training.
Remember:
“Your brand is what other people say about you when you are not in the room!”
Of je probeert alleen maar een opeenschakeling van ‘Ohhhhhhh amai-momenten’ voor jouw klant te creëren. Heel vermoeidend uiteraard. En wat meer is: dit hou je nooit vol.
Daarom ook dat ik akkoord ging en me als TOPgeMERKt trainer liet certificeren bij Katlijn Voordeckers, founder van Opmerkelijk en het creatieve en strategische brein achter heel wat opmerkelijke merken; zo ook dat van Optimazing.
Katlijn’s TOPgeMERKt-model geeft jou handvaten en een vaste structuur om in 7 stappen een TOPklantbeleving voor jouw klanten neer te zetten, zodat je dit consistent blijft volhouden én het verschil maakt t.o.v. van jouw conculega’s.
Een must in deze moeilijke tijden. Volgens mij dé manier om het verschil te maken in deze tijden.
Daarom ook dat ik me in januari 2023 liet certificeren als TOPgeMERKt-trainer. Een ware aanvulling op wat ik met Optimazing in de wereld wil zetten.
Waarom deze TOPgeMERKt training een aanrader is om jouw TOPklantbeleving in de wereld te zetten…
Heb je even tijd? Hieronder een opsomming van de meerwaarde van deze training.
En dat alles doorspekt met nog eens extra tips & tricks vanuit mijn expertise als online marketing strateeg…
Heb je interesse of zit je met vragen rond het neerzetten van jouw TOPklantbeleving? Twijfel je of deze training wel iets voor jouw bedrijf is als solo-ondernemer of kleine KMO?
Vul dan zeker onderstaand formulier in en laat het me weten. Ik contacteer je daarna telefonisch om even af te stemmen.
En wie weet, zet jij daarna jouw TOPmerk daadwerkelijk in de phygital wereld neer.
Dit wordt er verteld over de TOPgeMERKt training met Katlijn:
Deze interactieve training is dé oplossing om eruit te springen!
Komaf te maken met een tijdperk waar je opportuniteiten laat liggen en zoveel meer kan betekenen voor jouw klant en vice versa.
Want uiteraard heeft deze TOPklantbeleving ook een staartje voor jou!
Jouw klanten blijven geconnecteerd met jou en worden je grootste ambassadeur.
NIEUW: je kiest voor een individuele training, de groepsworkshop of een in-house training
met jouw team, helemaal op maat van jouw business.
Dit ben ik!
Jouw online optimalisatie marketingstrateeg
Met Optimazing help ik ondernemers die beseffen dat ze te veel tijd verliezen aan online marketingactiviteiten die hen geen klanten oplevert. Ik geef zoveel meer dan gewoon standaard marketingadvies!
Tijdens mijn 10 jaar ondernemen zag ik hoe de volledige focus gelegd wordt op sociale media, terwijl dat ‘slechts’ een middel is om jouw doelen te bereiken. Uiteraard een belangrijk middel! Mijn expertise ligt dan ook in het optimaal inzetten van sociale media met het doel een community en klantenrelatie op lange termijn op te bouwen.Â
Tijdens een samenwerking deel ik mijn kennis – van het opzetten van een marketingstrategie, website- en sociale media optimalisatie tot het efficiënt inzetten van e-mailmarketingfunnels en webinars – en vertel ik mijn klanten niet alleen wat ze moeten doen, maar leer ik ook hoe! Het bieden van een stevige houvast en ervoor zorgen dat zij in actie blijven, vind ik mijn topprioriteit.Â
En dat steeds met oog voor de klant, als ondernemer én als mens. Zodat de klant echt zijn authentieke zelf blijft. Volgens mij bestaat er dan ook geen one-fits-allaanpak op het vlak van jouw marketing en online zichtbaarheid.Â
De connectie met mijn klanten, het opbouwen van een hechte community en het wederzijds gevoel dat zowel de klant als ikzelf overhouden na een samenwerking, vind ik uitermate belangrijk en boeiend. Ik bekijk de zaken graag op lange termijn. ‘Afscheid’ nemen op het einde van een traject vind ik dan ook altijd een beetje dubbel.
Mijn certificatie als TOPgeMERKt trainer is dan ook de kers op de taart om mezelf en mijn klanten die extra touch van een TOPklantbeleving te geven en mijn merk ‘Optimazing’ authentiek in de wereld te zetten.
Wil je nog meer over mij te weten komen? Check dan zeker even deze pagina.
Krijg op 1 dag de nodige inzichten om jouw merkidentiteit in de wereld neer te zetten en een sterke groei te garanderen
door het neerzetten van een TOPklantbeleving voor jouw ideale klant!
Praktische info
Wanneer?
We prikken in onderling overleg een datum. Dit zowel voor de individuele training, in-house training of de groepsworkshop. Voor de groepsworkshop wordt een Doodle aangemaakt om de meest geschikte datum voor iedereen vast te leggen.
Place to be?
De 1-op-1 trainingen gaan door bij mij op kantoor te Gent.
Kies je voor een in-house training met jouw team, dan kan deze bij jou op kantoor doorgaan of op een door jou gekozen locatie.
(TIP: altijd beter om dit buitenshuis te doen… Dan is er 100% commitment en focus en dus zeker geen plaats om even weggeroepen te worden. Just saying…)
De groepsworkshops gaan door op een locatie in Oost-Vlaanderen waar je ondergedompeld wordt in een TOPklantbeleving.
Jouw investering
Jouw investering voor de individuele TOPgeMERKt training of deelname aan de groepsworkshop bedraagt 525 € excl. 21% btw. Dit is voor deelname van 1 persoon. Prijzen voor een in-house training zijn afhankelijk van de grootte van de groep en wensen.
Deze training verloopt in samenwerking met Opmerkelijk en is erkend voor de KMO-portefeuille (erkenningsnummer Opmerkelijk voor de pijler opleiding: DV.O215787) waardoor je tot 30% subsidie op het totaalbedrag excl. btw van de opleiding kan krijgen van de Vlaamse overheid (30% subsidie voor kleine ondernemingen en 20% subsidie voor middelgrote ondernemingen). Meer info over de tussenkomst en werking van de kmo-portefeuille vind je via deze link. Ik begeleid je in het ganse proces.
Hierdoor komt jouw investering voor een individuele training of deelname aan de groepsworkshop neer op 367,50 € excl. 21% BTW.
Toch nog een paar vragen bij deze training …
Wat is het verschil tussen de individuele training, de groepsworkshop en de in-house training?
De individuele training, zoals de naam al suggereert, is een persoonlijke sessie die 1-op-1 plaatsvindt. Of je nu een solo-ondernemer, afdelingshoofd of zaakvoerder bent, deze sessie is uitsluitend voor jou. Deze training vindt plaats op mijn kantoor en beslaat een halve dag. We bespreken niet alleen specifieke cases, maar evalueren ook deels jouw huidige klantbeleving en identificeren potentiële verbeteringen. Dit biedt een diepgaand inzicht in het versterken van je merk.
Als je voor de groepsworkshop kiest, dan duik je een volledige dag in op een TOPlocatie in hartje Oost-Vlaanderen, samen met een groep van min. 6 tot max. 16 personen. De kracht van de workshop zit in de groepsdynamiek, waarbij je kunt brainstormen en veel nieuwe ideeën kunt opdoen.
Jouw investering voor zowel de individuele training (1/2 dag) als de groepsworkshop (1 dag) is 525 € excl. BTW (met een tussenkomst van de KMO portefeuille).
Overweeg je met de ganse afdeling of jouw team de training te volgen, dan gaan we dieper in op jouw huidige klantbeleving naast de cases die we bespreken en keren jullie huiswaarts met een arsenaal aan inzichten en ideeën voor jouw bedrijf.
De investering hiervoor wordt bepaald op basis van jouw specifieke behoeften.
Voor wie is deze training bedoeld?
Deze training is zowel bedoeld voor de solo-ondernemer, als de ondernemer van de kleine K en de M van de KMO, een familiebedrijf of lokale onderneming en voor de medewerkers en eventuele freelancers waarmee jij samenwerkt.
Na deze dag heb je een plan van aanpak om jouw merk en een TOPklantbeleving neer te zetten zodat je doordacht jouw ideale klanten aan jou kan verbinden en enthousiasmeren.
Ik heb mijn aanbod nog niet helemaal op punt
Reden te meer om deel te nemen, want tijdens deze training krijg je de nodige inzichten waarin jij het verschil wilt gaan maken.
Ga jij voor de massa of ga je net voor een high level aanpak?
Je krijgt inzicht in waar jij jezelf met je business wilt gaan onderscheiden en dat ook vol te houden.
Ik ben solo-ondernemer. Is dat echt wel iets voor mij?
Ik kan me inbeelden dat je denkt dat je geen merk kan neerzetten als solo-ondernemer.
Niets is echter minder waar. Net daar maak jij het verschil met jouw conculega en is het belangrijk dit over de ganse lijn door te trekken. Van jouw website tot jouw andere online activiteiten, maar ook offline.
Deze training geeft jou de nodige handvaten en een handige structuur om het vol te houden, zonder hiervoor grote investeringen te moeten doen.
“Ik volgde de individuele TOPgeMERKt training en was eerst bang dat ik niet genoeg ideeën zou aangereikt krijgen. Door de opdrachten, die de training heel interactief maakten, kreeg ik de nodige inzichten in de materie. Nogmaals bedankt voor de interessante training, Cathy. Ik heb veel bijgeleerd waar ik binnenkort al mee aan de slag wil gaan.”
Ine Bauwens, mede-zaakvoerder Schoonheidsinstituut Baïne
Jouw resultaat na het volgen van deze interactieve training
Wil je dit ook?
Waar wacht je nog op? Vul onderstaand formulier in.
(*) Bron: 2022 Global Consumer Trends report“ (Qualtrics)