Skip to main content

Ei-genZinnige OndernemersBoost Kalender
Dag 19

‘A satisfied customer is the best business strategy of all!’

Onderzoek toont aan dat 90% van jouw klanten beïnvloed wordt door online getuigenissen. Het inzetten van testimonials, getuigenissen waarin klanten vertellen wat de meerwaarde is van jullie samenwerking, zijn dan ook cruciaal om in te zetten en jouw Know-Like-Trust factor een boost te geven.

Ik schreef er eerder een blog over ‘Wat is social proof? 6 simpele tactieken’. Lees de blog zeker, want die 6 tactieken zijn echt simpel en hebben superveel impact op jouw potentiële lead. Ik pas ze allemaal toe; zo ook bijvoorbeeld mijn portfolio of de reviews op Google Mijn Bedrijf. Ook doorheen mijn website en socials vind je diverse testimonials.

Via het 19de ei krijg je een heuse checklist met vragen om het maximum uit jouw testimonials te halen en niet alleen de melding te krijgen dat je fantastisch bent in wat je doet.

In combinatie met de blog, een heel waardevol cadeau en wat lectuur om mee aan de slag te gaan op deze zondag.

Even ter herinnering!

PS. Vergeet de opdracht van gisteren niet! Plaats een story of bericht op social media, waarin je een antwoord geeft op de vraag ‘Hoe doet jij dat?’ en ‘Hoe doet jij dat niet?’. Remember ons ei van gisteren. Vermeld hierbij de hashtag #OptimazingOndernemersBoostKalender en tag @Optimazingonlinemarketing.

Maandag maak ik om 13.30 uur live op Facebook en Instagram de winnaar bekend. De prijs: een avondje op stap met mij.

PSS. Zin om te leren waarom je door o.a. de juiste woordkeuze ervoor zorgt dat jouw e-mails worden gelezen en jouw social media berichten triggeren, zodat er daadwerkelijk gereageerd wordt op jouw berichten?! Want daar zit de impact op het algoritme!

Schrijf je dan nog vlug in voor de live workshop ‘Leer converterende teksten schrijven’, die doorgaat op 12 maart te Gent. Er zijn nog 2 plaatsen vrij. Inschrijven kan nog tot en met dinsdag 5 maart: https://optimazing.be/wat-is-social-proof-en-hoe-inzetten-op-website-en-social-media/

 

Enthousiaste groet,
Cathy