Emailmarketing met een ❤️
Da’s Optimazing!
Warme emailmarketing met een hart voor je klanten. Da’s het enige wat je hier vindt.
Want Optimazing gaat voor échte verbinding. Nieuwsbrieven en mailings die fijntjes afgestemd zijn op je doelpubliek en subtiel triggeren tot actie.
Zo gaat verkopen als bij wonder vanzelf. Daar word je toch instant happy van?!
Emailmarketing: hoe wil jij je mailinglijst boosten?
Bij Optimazing ga je helemaal zelf aan de slag (Online Academy) of werken we samen 1-op-1.
Of laat je je emailmarketing liever over aan een expert? Met alle plezier…
Online Academy
Emailmarketing
1-op-1 op maat
emailmarketing
Je emailmarketing
uitbesteden
”Cathy schrijft ondertussen alle opvolgmails in mijn plaats. Dat doet ze keigoed! Wat een verlichting om zo iemand aan je zijde te hebben.
Ilse Van der Stappen - www.artenic.beInterieurarchitecte met pit
De troeven van Optimazing
Straffe online
marketingstrateeg
Cathy biedt structuur, overzicht en oplossingen voor je online marketing, nog vóór je erom vraagt.
10+ jaar ervaring
‘in the field’
Een ambitieuze ondernemer (net als jij) met 10+ jaar ervaring in online zichtbaarheid optimalisatie.
Online Marketing
Wizard
Doordreven vakkennis van website en social media optimalisatie, videomarketing, het opmaken van geautomatiseerde funnels etc.
Technisch & praktisch
supersnel
Cathy is naast denker ook doordoener. En supersterk in technische tools en automatisering.
Empathische
partner
Met al haar ervaring in verschillende branches springt ze in no time in jouw schoenen én in die van je klant.
Dit is Cathy!
Zoveel méér dan standaard marketingadvies
Cathy Tavernier is jouw online optimalisatie marketingstrateeg en de partner op wie je kan bouwen. Bij wie je terecht kan met ál je vragen over online marketing. Ze leert je niet alleen de wát, maar ook de hoe! Als je dat wil, implementeert ze het zelfs voor jou. Ze biedt je een stevige houvast en zorgt dat je in actie blijft. Ze bekijkt jouw marketing op lange termijn en gaat voor die authentieke connectie met jouw doelpubliek, maar ook tussen jullie beiden.
Haar klanten verspillen niet langer online hun tijd. Neen, ze worden voortaan als dé expert binnen hun vakgebied aanzien en doen niet aan pusherige sales. En dat steeds met oog voor jou als ondernemer en als mens. Dat vindt ze superbelangrijk!